• وبلاگ : سئوالهاي منتظر جواب
  • يادداشت : جواب خواهر طلبه
  • نظرات : 1 خصوصي ، 12 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بسمه تعالي

    ايام الله دهه فجر مبارك باد

    سلام اخوي بزرگوارم بنده هم با حرفهاي شما موافقم ولي اون حرفي كه خانم پارسانيك نوشتند يك چيز ديگري است توجه كنيد . ( يكي تو چشاي من نگاه كرد و با اعتماد به نفس گفت اگه جوونا منظورش دخترا بود ... تو همون سني كه بلوغ مي كنند همه چيز و تجربه كنند تو 16 17 سالگي ديگه مي رند دنبال علم و كار و آينده ديگه تازه تو 18 سالگي به فكر خيلي چيزا نمي افتن ... به نظر اون دختر هاي غربي پيشرفت خوبي دارند چون ...اين روش زندگي اونهاست چون يه نمونه از دخترا فاميل و برام مثال زد كه موفقه چون بي بند و بار بوده ...آزاد بوده چون قبل از اينكه معني حيا رو بفهمه با دست خودش اون و توي سطل آشغال زندگيش محبوس كرده بوده ... چون اون توي غرب با فرهنگ غرب بزرگ شده ) منظور اون كسي كه به اين خواهرمون توصيه ميكنند اين است كه دخترهاي غربي در سن بلوغ با پسرها ارتباط جنسي بدون محدوديت برقرار ميكنند و وقتي كه سير شدند و اين نوع ارتباط از چشمشان افتاد با خيال راحت دنبال درس و ... ميروند .

    البته شما بهتر از بنده ميدانيد كه در كشورهاي غربي سن ازدواج بالاي 40 سال است ، حتي در بعضي از كشورها براي اينكه مردم را به ازدواج تشويق كنند به آنها جايزه هم ميدهند و اين در حالي است كه جمعيت كشورهاي غربي رو به پيري ميرود و اين نشانه آن است كه ازدواج و توليد مثل در آنها سير نزولي دارد .

    درضمن منظور سيد جمال الدين عمل به احكام اسلام است البته نه همه اش . فساد در غرب را كه همه ميدانند چه غوغايي ميكند و غربيها وقتي هم ميخواهند فن آوري را به كشوري بدهند همراه آن فرهنگ غرب البته نه همه آن بلكه فقط فساد اخلاقي اش را بر آنها تحميل ميكنند .

    يا علي