سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کاش یانگوم رو درست نگاه می‏کرد - سئوالهای منتظر جواب

کاش یانگوم رو درست نگاه می‏کرد

یکشنبه 86 آبان 27 ساعت 11:18 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

پیش خودم فکر می‌کردم دیگه یانگوم تموم شد و مباحث مطروحه مخالفین و موافقینش هم تموم شده اما جمعه این هفته رفته بودیم منزل یکی از اقوام که دیدم تکرار آخرین قسمت یانگوم رو میده، البته این می‌شد سومین دفعه که این قسمت رو نشان می‌داد چون هفته گذشته هم تکرار داشته. همه گرم صحبت بودیم و فکر نمی‌کردم کسی مایل باشه یانگوم نگاه کنه چون به نظرم میومد اگه ادم خیلی هم مقید به استفاده درست از وقتش نباشه همون یه بار نگاه نه کفایتش میکنه چون همچین هم جذاب نیست که سه بار نگاهش کنی، اما یه دفعه متوجه شدم که یکی از خانمها رفته جلو و نشسته با دقت نگاه می‌کنه در حالیکه خودش اذعان داشت که این قسمت رو ندیده ولی تمامش رو شنیده.
بگذریم ما کاری نداشتیم می‌خواست نگاه کنه می‌خواست نکنه، عقل ناقص من که می‌گفت اگه الگوبرداری قراره بشه بهتره همین فرصت رو بذاره برای مطالعه تو زندگینامه حضرت زهرا(س) تا نشستن پای تلویزیون، اما بعد دیدم این بنده خدا حتی از یانگوم هم نمی‌تونه الگو بپذیره و الکی داره نگاه می‌کنه چرا که برای همسرش کاری پیش اومد و همه ما حواسمون متوجه کار همسر این خانوم شد اما این بنده خدا خودش رو تکان نداد و گفت فعلا دارم فیلم نگاه می‌کنم.
اینجا  بود که دیدم این خانوم دید که یانگوم برای رفتن به مداوای بیمار و یا بریدن شکم زن از شوهرش اجازه میگیره(ولو با نگاه و یا سر) اما نفهمید که همسرداری و رضایت همسر واجب تر از چیزای دیگه هست و با خودم گفتم کاش حداقل یانگوم رو درست نگاه میکرد و از صرف وقت سودی می‌برد  


نگارنده : عبدالله

پاسخهای نورانی دوستان [ جواب]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

فقط وظیفه؟؟؟
ترک تحصیل بخاطر یه لقمه نان
[عناوین آرشیوشده]