سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کیانا - سئوالهای منتظر جواب

کیانا

جمعه 86 مهر 27 ساعت 4:16 عصر

سلام
امروز میخوام یه گروهی رو بهتون معرفی کنم.
تشکل مردمی کیانا یه گروهی است که به همت تعدادی جوون پاک نیت راه اندازی شده و برای بچه‏هایی که در سنین پایین مجبور به کار و اشتغال هستن برنامه‏های آموزشی و تفریحی برگزار می‏کنه. آخه من هم یه مدت توفیق داشتم و در خدمت این دوستان بودم و جمعه‏ها که در یکی از مدارس کرج برای بچه‏ها کلاس آموزشی برگزار می‏کردن منم میرفتم و تو جمعشون بودم. امروز که بعد از مدتها رفتم بهشون سر بزنم دیدم که آموزش و پرورش کرج دیگه همکاری نمی‏کنه و بچه‏ها از مدرسه آواره شدن. جالبه بدونید با این که دیگه مدرسه از دست گروه گرفته شده نه تنها کار تعطیل نشده بلکه بچه‏ها هم نرفتن دنبال کاسبی و همچنان جمعه‏های خود رو با کیانا سر می‏کنن، بله رفتم دیدم کلاسها تو پارکی روی چمن برگزار می‏شد در حالیکه کنار این چمنها و بچه‏های مظلوم ساختمان با ابهتی از پول بیت المال ساخته شده که  روش نوشته بود شورای اسلامی شهر کرج و چون جمعه بود تعطیل بود و خالی. خب اینم یه جور اسلامیه دیگه که ساختمون بیت المال خالی باشه و بچه‏های کار تو سرما بشینن روی چمن خیس و درس یاد بگیرن.
ولش کنید
من دیگه چیزی نمی‏گم ، خودتون برید اینجا و باهاشون آشنا بشید
راستی حواستون باشه هر نوع حمایتی در کارهای خیریه ثواب داره و حمایت منحصر به حمایتهای مالی نیسشت بلکه گاهی یه کامنت چنان تاثیری میذاره که یه تراول ده‏هزار ریالی نمیذاره
اینم وبلاگشونه

 تا بعد
یا علی


نگارنده : عبدالله

پاسخهای نورانی دوستان [ جواب]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

فقط وظیفه؟؟؟
ترک تحصیل بخاطر یه لقمه نان
[عناوین آرشیوشده]