سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چمدان مسافرت ابدی - سئوالهای منتظر جواب

چمدان مسافرت ابدی

سه شنبه 85 آبان 23 ساعت 12:12 عصر

سلام

برای کاری رفته بودم پشت بام درست لب دیوار نشسته بودم، یه لحظه دیدم اگه الان حضرت عزراییل ماموریتی در مورد من داشته باشه چی میشه؟ من که هنوز چمدونم رو نبستم. یا نه، اصلا اگه بخاطر یکی از خطاهام قرار باشه ملائکه منو فوت کنن چی؟ حالا خدا مهربونه و رحم میکنه اما با این کارای من اگه بخواد جباریت خودش رو به خرج بده چی؟

شما چقدر خودتون رو مجهز کردید تا برای هر اتفاقی که خدا مقرر کرده باشد آماده باشی؟

خدا آخر و عاقبت هممون رو  بخیر کنه.

 

 

یه بیت شعر از حضرت زین العابدین(ع) :

فزادی قلیل لا أراه مبلغی                         أللزاد أبکی أم لبعد مسافتی

زاد و توشه ام کم است و نمبینم که مرا رساننده باشد

آیا بخاطر زاد و توشه ام گریه کنم یا بخاطر دوری مسافتم


نگارنده : عبدالله

پاسخهای نورانی دوستان [ جواب]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

فقط وظیفه؟؟؟
ترک تحصیل بخاطر یه لقمه نان
[عناوین آرشیوشده]