سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نامه ای به وبلاگ نویسان - سئوالهای منتظر جواب

نامه ای به وبلاگ نویسان

جمعه 86 اردیبهشت 28 ساعت 8:57 عصر

بسم الله المعلم

سلام
یکی از حرفای حاج آقا مجتهدی(حفظه الله) همیشه این بوده که «تو هر دیاری میرید برید پیش عالم اونجا و  از ایشون بخواید موعظتون کنه. » خوبه اینو یادمون نگه داریم و استفاده کنیم که نتیجه داره. تو این ایام که تو نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال بودیم درسته تو یه شهر دیگه نبودم ولی گویا تو یه دنیای دیگه بودم. تو این دنیای با عشق و صفا که آدم با وبلاگ نویسای باحال میگرده تو حال خودم بودم که دیدم یه آخوندی اومد نشست غرفه روبروم. بدون اینکه چهره این روحانی رو ببینم به دلم افتاد که حاج آقای ... اومده و سریع از جا پریدم و رفتم و اونوری. درست حدس زده بودم خودش بود.
ها؟ کی بود؟
مگه نگفتم؟
اها. حاج آقای پناهیان بودن.
حالا تو این دنیای دیجیتال هم ما از این عالم موعظه گرفتیم، اونم کتبی.
نامه زیبایی خطاب به همه وبلاگ نویسا نوشتن که حالا اونو اینجا میذارم.
نامه رو بخونید و درسهایی که از این موعظه میگیرید رو برامون بنویسید، همینطور اگه سئوالی براتون پیش اومده از این نامه.
منم سعی میکنم درسهایی که گرفتید و نوشتید و همینطور سئوالهاتون رو به حاج آقا برسونم و جواباشونو بیارم. البته گفتم سعی میکنما. (از قبل باهاشون هماهنگی نکردم که بعدا توقع 100% از آدم داشته باشید.)
و اما نامه حاج آقا پناهیان به وبلاگ نویسان

 

بسمه تعالی

با تشکر از همه دوستان فعال در جریان وبلاگ نویسی، اگر این حرکت را منفعلانه ،تفریحی یا صرفا ذوقی تلقی نکنیم و به گونه ای آن را برای خودمان تعریف کنیم که به یک نیاز حیاتی پاسخ می دهد، هم تمام کسانی را که می توانند و می خواهند با ما ارتباط برقرار کنند به ما ملحق خواهند شد و هم دیگران را نیز تحت تاثیر قرار خواهیم داد.
بیایید قبل از جذب دیگران به دنبال ساختن خودمان باشیم و از این ابزار در این جهت استفاده کنیم.

موفق باشیم
از شما باز متشکرم
پناهیان 

 

به دوستاتون هم برسونید تا همه استفاده کنن و یه متن کاملی از درسهای برداشت شده جمع آوری کنیم.منتظر درسهای گرفته شده هستم.

یا علی


نگارنده : عبدالله

پاسخهای نورانی دوستان [ جواب]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

فقط وظیفه؟؟؟
ترک تحصیل بخاطر یه لقمه نان
[عناوین آرشیوشده]