سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیروی از مادر؟!(2) - سئوالهای منتظر جواب

پیروی از مادر؟!(2)

شنبه 86 خرداد 12 ساعت 4:19 صبح

باز هم یه فاطمیه دیگه اومده و شیعیان و محبان حضرت در مساجد و حسینیه ها و منازل خودشون مجالس عزاداری بپا میکنن. نکته ای که اینجا مهمه اینه که وقتی ما ارادت خودمون رو به ام الائمه نشون میدیم و در مجالس بهمون متذکر میشن که حضرت در راه  دفاع از ولایت شهید شدن ،غالبا تصمیم میگیریم از حضرت تبعیت کنیم و ما هم نسبت به امام زمان خودمون وفادار و جانفشان و مطیع باشیم. اما نمیدونم چرا معمولا این حالت تو جوونا بصورت جوگرفتگی ظاهر میشه و بعد از گذشتن اینطور ایام فراموش میشه! به نظر شما ضعف از سوی مبلغان در جا انداختن این فرهنگه یا از ذهن امثال من که کشش درک حقایق رو نداره و با ظاهر سازی خودش رو معتقد به حقایق نشون میده؟

حالا گروهی این وسط زرنگی میکنن و برای اینکه این جو گرفتگی از ذهنشون فراموش نشه و براشون عادت و بعد هم ملکه بشه این جو رو در تمام طول سال برای خودشون نگه میدارن تا جاییکه فرمایشات اهلبیت مبنی بر اینکه « شیعه ما در شادی ما شاد است و در حزن ما محزون» فراموش میشه و شیعه ای میسازن که همیشه محزون و گریانه. اما اون چه که سئواله اینه که کسیکه قرآن صامت که تو خونه و در دسترسش هست رو غریب میذاره و فرمایشاتشو تو زندگی اجرا نمیکنه چطور میتونه قرآن ناطق رو که فعلا از دیده هاش پنهانه و لیاقت درک اونو نداره رو از غریبی در بیاره؟
کسیکه خونه خدا تو محلشون رو غریب گذاشته و نمازهاشو تو خونه میخونه چطوری میتونه خونه خدا رو از اشغال صهیونیستها و وهابیون در بیاره؟

کسیکه مجلس اهلبیت رو اونقدر کش میده که صبح نمازش قضا میشه چطوری میتونه تو احیای اوامر الهی موفق ظاهر بشه؟

انقلاب اسلامی ایران نمونه بارزی از پیروی از صدیقه کبری(س) و حمایت از ولی عصره که به رهبری یک پیرو واقعی به ثمر نشست، اگه کمی دقتمون رو زیاد بکنیم میبینیم اونچه که تو پیروزی این انقلاب نقش مهمی داشته ارتباط مردم با روحانیت مبارز و انقلابی بوده اما الان اوناییکه ادعاشون میشه راه انقلابیون رو ادامه میدن معمولا با روحانیت قطع ارتباط کردن که این خودش مصداق بزرگی از تهاجم فرهنگیه

عمل کردن به رای خود در مجالس اهلبیت و کنار گذاشتن فتوای جانشین امام زمان بزرگترین غفلتیه که الان عزاداران اهلبیت و مدعیان پیروی از ایشون رو دربرگرفته

به نظر شما آیا با این شرایط میشه باز بگیم این اشکها اثر داره و ما میتونیم پیرو مادر شیعیان باشیم یا یه تغییر روند اساسی تو برنامه های محبان اهل بیت (ع) نیازه؟

اگه نیازه ، چه تغییری؟  


نگارنده : عبدالله

پاسخهای نورانی دوستان [ جواب]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

فقط وظیفه؟؟؟
ترک تحصیل بخاطر یه لقمه نان
[عناوین آرشیوشده]