سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ما نیاز به دعا داریم - سئوالهای منتظر جواب

ما نیاز به دعا داریم

چهارشنبه 86 اردیبهشت 19 ساعت 12:5 صبح

بسم الله الرئوف

سلام دوستان

بعد از یک هفته غصه و پی در پی خبرای بد این هفته هفته شادی و خبرای خوب برام بود. در مورد معلم عزیز و استاد گرانقدر حضرت آیت الله مجتهدی تهرانی خبرای خوبی روز دوشنبه به دستم رسید و با عث شد کلی انرژی بگیرم اونم اینکه کسالت ایشون با دارو برطرف شده و احتیاجی به عمل نیست. از یکشنبه هم دیگه حاج آقا برای نماز جماعت و درس  تشریف میارن و همه میتونن برن استفاده کنن هر کی هم تا حالا نرفته حتما بره و چهره نورانی ایشونو از نزدیک ببینه و از فرمایشاتشون استفاده ادرسش هم اینه: تهران – خیابان 15 خرداد شرقی – کوچه شهید موسوی کیانی – کوچه مسجد آقا – مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی

اگه اهل تهران نیستید هم توصیه میکنم تو اولین سفرتون این کار رو بکنید.

یه نکته مهم اینکه ما از دوستان خواسته بودیم تا برای سلامتی علما دعا بکنن حالا میخوام بگم حقیقتش اینه که اینجور افراد نیازی به دعای ما ندارن بلکه این ماییم که نیاز به این دعا داریم. چرا که از حضرت رسول صلی الله علیه و آله حدیث داریم که «انّ الله و ملائکته حتی النملة فی جحرها و حتی الحوت فی البحر یصلون علی معلم الناس الخیر» یعنی اینکه خدا و فرشتگان و حتی مخلوقاتی مثل مورچه و ماهی هم برای بهترین معلم مردم درود میفرستن. ولی خب اینکه ما دعا کنیم مثل اونجاست که میگن تو قنوت نماز شب بندگان صالح خدا مثل صحابی و مراجع  رو دعا کنید چرا که این دعا برگشت داره و اون دنیا اونا برای ما دعا میکنن. حالا هم ما برای صالحین زنده دعا میکنیم تا در قیامت اینا هم دست ما رو بگیرن. تو همین راستا پیشنهاد یکی از دوستان مبنی بر برگزاری ختم صلوات برای سلامتی این علما رو اینجا مطرح میکنم.

به نیت سلامتی حضرت ولی عصر (عج) و تعجیل در ظهورشون و سلامتی مراجع عظام تقلید و علمای صالح بالاخص شفای حضرت آیت الله فاضل لنکرانی که الان در بیمارستان بستری هستن و شفای کامل حضرات آیات مجتهدی و حق شناس و ضیاءآبادی که شاگردان خوبی به جامعه تحویل داده اند ختم صلوات میگیریم هر کی هرچندتا صلوات میتونه بفرسته تو بخش نظرات اعلام کنه.

 

در ضمن در مورد پست قبلی هم باید بگم از اهانتهایی که هفته پیش به مقدسات ما شده از همش رنجیدیم چه منافقین دانشگاه امیر کبیر چه خائن دانشکده هنر و چه معاندین شبکه الجزیره. مسلمه که یه مسلمون از توهین به مقدساتش باید برنجه و عکس العمل داشته باشه که اگه اینطور نباشه پس تو اعتقادش به این دین باید شک کرد اما چون این یکی از دوتای دیگه کمرنگ تر مطرح شده بود و کسیکه اینجا ازار دیده بود یک نفر بود اون هم از جامعه زنان مومن ما که داریم ألمرأة ریحانه پس احتیاج به اطلاع رسانی و حمایت بیشتری داشت.

ان شالله خدا همه دشمنان اسلام رو هدایت کنه و اگر قابل هدایت نیستن نابودشون کنه.

 

 اقایون و خانومهایی که تو ختم صلوات شرکت کردن:

1- خودم  313صلوات

2- خانگل زاده 100 صلوات

3- سعید100 صلوات

4- رهجو 500 صلوات

5- اسما 300 صلوات

6-فارا عطایی 500 صلوات

7- ایزدی 500 صلوات

 

منتظر اعلام تعداد صلواتها هستم

یا علی

 

  1.3 sec @ f/16 - 17mm on 17-40L


نگارنده : عبدالله

پاسخهای نورانی دوستان [ جواب]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

فقط وظیفه؟؟؟
ترک تحصیل بخاطر یه لقمه نان
[عناوین آرشیوشده]