سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارزه با بدحجابی - سئوالهای منتظر جواب

مبارزه با بدحجابی

دوشنبه 86 اردیبهشت 3 ساعت 4:32 عصر

بسم الله النور

دوباره سلام

بالاخره پس از مدتها کسی به فکر مبارزه با بدحجابی افتاد. امیدوارم مسئولین ناجا طوری برنامه ریزی کرده باشن که این فعالیت مهم به ریشه کنی بدحجابی منجر شده و شیطان را از این باب خلع سلاح کنن. بهرحال هر فعالیتی که با مردم در ارتباط مستقیم باشه بازتابها و انعکاسهای متفاوتی میتونه داشته باشه و از طرف فکرای پرژکتوری نورافشانیهای رنگارنگی را شاهد خواهیم بود. از اونجا که حجاب جزو ضروریات دین اسلام هست و بدحجابی عواقب فجیعی برای اجتماع رقم میزنه پس چنین حرکتی لازم و ضروری یک جامعه اسلامی است و نکته جالب اینه که اقلیتهای مذهبی تو این زمینه همکاری خوبی با حکومت اسلامی داشته اند و بعد از انقلاب همگام با هموطنان مسلمان پوشش خودشون را رعایت میکردند حالا اگه میبینید پوشش عده قلیلی از بانوان  ایرانی رو به تمایلات آتاترک و رضاخان پهلوی و رؤساشون میل کرده احتمالا از همین اکثریت مذهبی باید باشه.  

بگذریم این حرفا مال اونایی که فکرشون روشنه و تو این زمینه تحقیق و پژوهش داشتن ، فقط نمیدونم آیا تو این طرح فرقی بین اونایی که تعمدا و با هدف اشاعه منکر با ظاهری آنچنانی تو اماکن عمومی حاضر میشن و اوناییکه بخاطر فقر فرهنگی و نداشتن اطلاعات دینی حالا یه ذره موهاشون بیرونه یا لباسهاشون مد فروشگاههای مجاز حکومت جمهوری اسلامی است قائل شدن یا نه؟

اگه قرار با بدحجابی مبارزه انتظامی بشه پس باید خائنین جنگ فرهنگی هم تو این مبارزه مورد هدف قرار گرفته و از سیستم خارج بشن حالا اونایی که وقت داشتن و در مورد این طرح ناجا اطلاعاتی کسب کردن لطف کنن بگن که راجع به افراد زیر تو این طرح چه مطلبی گفته شده و چه اقدامی براشون پیش بینی شده؟:

 روحانی که اسم امام جماعت رو یدک میکشه ولی فقط به خوندن نماز اکتفا میکنه و به مردم هیچی یاد نمیده

امام جماعتی که با اخلاق بدش جوونای محل رو از مسجد دفع کرده

معلمی که به خاطر دو خط درس بیشتر دادن به دانش آموز وقت نمیده تا تو برنامه نماز جماعت مدرسه شرکت کنه

مسئول تربیتی و مشاور مدرسه که از مشکلات فرهنگی بچه ها و خونوادشون بی اطلاعه و تو مدرسه برای خودش قدم میزنه

مدیر مدرسه ای که اصلا برای مدرسه برنامه نماز جماعت راه نمیندازه

روحانی که تو اماکن عمومی و تفریحی و ورزشی مسئول فرهنگیه ولی اصلا با مردمی که تو اون اماکن رفت و آمد دارن رویارویی نداره و همش تو عالم خودش سیر میکنه

مسئولین فرهنگی نهادهای مختلف که فکر میکنن کار فرهنگی فقط چاپ کاغذهای مختلف و رنگارنگ از پول بیت المال تو مناسبتهای مختلفه

ایا اینا جزو بانیان بدحجابی حساب نمیشن؟

ایا تو طرح مبارزه با بد حجابی برای اینا هم چیزی پیش بینی کردن؟

اگر جوابهاتون سند نتی داره لینکشو هم بذارین

یا علی


نگارنده : عبدالله

پاسخهای نورانی دوستان [ جواب]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

فقط وظیفه؟؟؟
ترک تحصیل بخاطر یه لقمه نان
[عناوین آرشیوشده]