سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ پربارتره یا بیللاگ؟ - سئوالهای منتظر جواب

وبلاگ پربارتره یا بیللاگ؟

جمعه 85 آذر 17 ساعت 12:1 عصر

هر روز که تو مسنجر آن میشی با آفهای مختلفی روبرو میشی، بگذریم از اوناییکه بامزه بازی درآوره ان و اوناییکه پیامهای دیگران رو تکراری میفرستن ، تعداد زیادی از دوستان لینک وبلاگ خودشون رو فرستادن و از به روز شدن یا جالب بودن مطلبشون خبر دادن(البته منم با اینکه وبلاگم عددی نیست ولی اداشونو در میارم و از این پیامها میفرستم)

ولی یه نکته:

وقتی بعضی وب ها رو باز میکنی و مطلبا رو میخونی میبینی که همچین یه نموره هیچی گیرت نیومده،

البته گفتم بعضی ها

نمیدونم تو خیابون و جاده چقدر به اطرافتون دقت میکنید! اما اگه با دقت پیش برید با یه سری مطالب آشنا میشید که من بهشون میگم بیللاگ. چرا؟ آخه پشت کامیونها و خاورها دو تا قلاب مانند هست که بیل و ... اونجا میذارن بالای همون نوشته هایی رو میبینی که گاها عرفانی و فازبالا و بعضا آموزنده  و اکثرا تذکر است، البته ورژنهای پایینتر هم داره که به پشت اتوبوس و شیشه مینی بوس و گلگیر کامیون و  پشت وانت و ....

خلاصه وقتی به بیللاگها دقت میکنی میبینی اکثرشون مفیدن، اما وقتی سراغ وبلاگها میری میبینی قشر تحصیلکرده مملکت از این نعمات زیادی که خدا بهشون داده و بعد تبلیغاتیش خیلی بیشتر از بیللاگه تو خیلی راهها استفاده کردن اما تعداد کمی از اونا بوی خدا میده و ارزش خوندنو داره.

چرا؟

چرا وبلاگهای ما نتونسته مثل بعضی از دوستامون مطلبی داشته باشه که نگن ارزشش از بیللاگ پایین تره؟

چرا نمیتونیم وبلاگ پربارتره یا بیللاگ؟

 

 

 

راستی یه مطلب تو وبلاگ دوستان بود که برای ارتقا سطح وبلاگمون بهتره(البته صاحب وبلاگو نمیشناسم، اگه یه وقت اینجا این مطلبو دیدید تعجب نکنه) 

یه سر برید بخونید  http://asheghaneheto.parsiblog.com/113513.htm


نگارنده : عبدالله

پاسخهای نورانی دوستان [ جواب]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

فقط وظیفه؟؟؟
ترک تحصیل بخاطر یه لقمه نان
[عناوین آرشیوشده]