• وبلاگ : سئوالهاي منتظر جواب
  • يادداشت : دلتنگم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 11 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    به نظر من كاري رو كه دوست داريد و قبلاً انجام ميداديد تكرار كنيد.مثلاً من رصد ميكنم يا به كوه ميرم

    منم شهادت آقا رو تسليت ميگم

    جهان را صاحبي باشد خدا نام ....

    سلام . به او پناه ببريد، در خلوتتون با او خودتون رو پيدا خواهيد كرد ....

    سلام . اگر جاي تو بودم يه نيمه شب بيدار مي شدم و توي تاريكي به خدا يه سلام مي دادم اون وقت بود كه فاصله بين من و خودم از بين ميرفت اين چهله ما هم بد نيست براي نزديكي به خود و خدا .

    نسيمي از بهشت براي چهله زيارت امين الله ثبت نام ميكند . در صورت تمايل با نام يك شهيد ثبت نام كنيد. ياعلي

    به نام خدا

    اگر درست عمل كنيم و انساني رفتار كنيم خيلي از استدلالات و فلسفه ها به كناري خواهند رفت چرا كه نياز اندكي به آنها خواهيم داشت .

    به نيازمندان كمك كنيم و همه با هم زندگي كنيم نه فقط در كنار هم .

    به ديگران هر طور كه ميتواني كمك كن خداي بزرگ نخواهد گذاشت كه خودت را گم كني انشاء الله .اگر كارمندي با كار درست اگر كارگري كار به جا ؛ اگر راننده اي با كرايه ي منصفانه و ...

    ياعلي و خدانگهدار

    سلام عليكم ؛ ضمن تشكر از حضور شما در وبسايت حزب الله مي رزمد ، اينكه به جاي استفاده از حروف اختصاري ، هنگام نام بردن از اسامي خاص ، از جمله ي كامل بهره مي بريد ، علت خاصي دارد ؟ موفق و پيروز باشيد 0 يا حسين
    سلام عبدالله
    همين كه اين سوال را پرسيدي يعني از خودت دور نشدي بلكه نزديك تر هم شدي .
    با خط شكن موافقم ، اون بهتر از من حق مطلب را ادا كرده .
    خوش به حالت ، نمي دونم چرا من هيچ وقت خودم را گم نمي كنم ؟؟!!!
    التماس دعا

    بسم الله

    سلام بنده خدا.

    چي بگم؟

    حاج آقا ابوالقاسمي مي گفت حديث داريم كه هر نداي انسان بين دو نداي خداست . هر توبه انسان بين دو توبه خدا و ... اول خوده مي ياد سمت انسان بعد انسان حركت مي كنه تا حركت كرد خدا قبول مي كنه. واضح تر مي گفت اگر به فكر برگشت افتادي بدون اول خدا به سمتت برگشته . و گرنه عمرا نمي تونستي فكر برگشتن رو هم بكني و خدا برگشته به سمتت كه برگشتت رو قبول كنه .

    بي خيال منم چت زدم نمي فهمم چي مي گم.

    شرمده الكي حرف زدم خودم هم نفهميدم .

    در پناه مهدي (عج)

    يا علي ابن ابي طالب (ع)

    با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما دوست عزيز که در عرصه ي اطلاع رساني و خدمت به دين مي کوشيد؛

    از شما درخواست مي کنم که در اسرع وقت به وبلاگ اسلام حقيقي سري بزنيد تا نتايج تحقيقات خود را در رابطه با دشمنان مهدويت با عنوان «فراماسونري: دجال آخرالزمان» خدمت شما ارايه نماييم .اميد است که کمکي هر چند کوچک به منتظران موعود عصر (عج) در رابطه با شناخت نشانه هاي ظهور شود. ان شا الله در اين مقاله ها خواهيد ديد که تشکيلات فراماسونري شباهت هاي اعجاب آوري با آن چه که در باب دجال در روايات اسلامي آمده است ، دارد که اين شباهت ها حتي شامل يک چشم بودن دجال، يهودي بودن او، فتنه در بيت المقدس و ... نيز مي شود که اين مسايل در قالب عکس ها و فيلم هاي بيشماري بيان شده اند. لطفاً در صورتي که مطالب مقالات را مفيد دانستيد ديگران را نيز به خواندن آن ها دعوت کنيد و يا اين مقالات را با حفظ امانت کپي نماييد. زيرا همان طور که خواهيد ديد متاسفانه وقت تنگ است و دشمنان اسلام تلاش دارند تا سال ???? حکومت جهاني شيطاني را تشکيل دهند. اين مساله اهميت اطلاع رساني هرچه سريعتر را بيشتر نشان مي دهد. پس لطفاً به ما در نشر اين مطالب ياري رسانده و بدانيد که ان شا الله ظهور نزديک است و با زمينه سازي نزديکتر مي شود.

    تمامي مطالبي که در مقالات مي آيند مستند و جدي هستند و در اين مقالات از فيلم ها و عکس هاي متعددي استفاده شده است. بنابراين خواهشمنديم که در آن ها تامل بفرماييد.

    لازم به ذکر است که در اين مقاله، به ترفند هاي فراماسونري در تشکيل حکومت جهاني شيطاني نيز پرداخته شده است که از جمله ي اين ترفند ها مي توان به پيشگويي هاي دروغين نوستراداموس، فيلم 300، نبرد کذايي آرماگدون و ... نيز پرداخته شده و ارتباط اين مسايل با فراماسونري نيز با اسناد و دلايل معتبر بيان شده است. بنابراين خواهشمنديم که همه ي بخش هاي مقاله را مطالعه فرماييد. پيشاپيش از سنگين بودن وبلاگ به دليل حضور عکس هاي زياد در مقالات، عذرخواهي مي نمايم.


    با تشکر

    خادم الامام (عج)

    بنام دوست

    اگر كسي دلش براي خود حقيقي اش تنگ ميشود نشانه اي است از اينكه دلش براي مولايش تنگ شده است زيرا كه فرمود :شيعتنا خلقوا من انوارنا -و يا اينكه فرمود:شيعتنا خلقوا من طينتنا .

    و در وانفساي اخرالزمان كه دستان ما در ظاهر به دامان مولايمان نمي رسد اين دلتنگي راهي است براي رسيدن دستان دل ما به دامان مولا .

    واخر سخن اينكه :

    ايا ميداني كه چرا غروب جمعه ها دلتنگي ازارمان مي دهد و گاهي اشكمان را جاري ميسازد و من تا به يادم مي ايد جمعه دلتنگ ميشوم دليلش در احاديث چنين امده كه جون قلب مولاي مادر انكسار و شكستگي است لذا اين انكسار بر دل ما نيز منتقل شده و دلتنگي حاصل ميشود . اما بايد مراقب باشيم تا ما سبب انكسار دلتنگي مولا نباشيم .

    پس قدر اين دلتنگي را بدان و از ان بعنوان يك قطب نما در درياي طوفاني اخر الزمان بهره ببر

    و اگر روزي دلتنگ نگشي غصه بخور .

    به اميد انروزي كه اين دلتنگيها با ظهورش پايان يابد .

    اللهم عجل لوليك .

    التماس دعا .

    عباسي

    بسم الله الرحمن الرحيم

    برادر خوب و دوست عزيزم سلام

    چقدر خوبه، خوش به حالتون كه شما هم مثل جناب مولوي (ره) مي گين: روزها فكر من اين است و همه شب سخنم

    كه چرا غافل از احوال دل خويشتنم

    من فكر مي كنم براي پيدا كردن اين جواب هم بايد به سراغ قرآن بريم و دردمون رو به خدمت قرآن عرضه كنيم تا دوامون رو مرحمت كنه .

    وَ لا تَكُونُوا كَالَّذينَ نَسُوا اللَّهَ فَأَنْساهُمْ أَنْفُسَهُمْ أُولئِكَ هُمُ الْفاسِقُونَ .

    سوره حشر آيه 19

    خود فراموشي وقتي اتفاق مي افته كه آدم خدا رو فراموش مي كنه . اونوقت دلش براي خودش هم تنگ ميشه . آخه اوني كه هر روز باهاش زندگي مي كنه خودش نيست .خوديت ما آدمها فقط توي خدائي بودنمون معني ميشه و ديگر هيچ . مي خواهم بگم گاهي سرگرم شدن به غير خدا و دل مشغول كردن به چيزهايي كه ارزشش رو ندارند خودش نوعي گناه محسوب ميشه كه ممكنه مارو از ياد خدا غافل كنه و هر قدر كه از خدا غافل بشيم به همون ميزان خودمون رو هم به فراموشي ميسپاريم .

    اميدوارم از من دلخور نشده باشيد . منظورم خداي نكرده اهانت به شما نبود . اتفاقا من فكر مي كنم همين كه شما دلتون براي خودتون تنگ شده خيلي خوبه چون بعضي از آدمها مثل من حتي به همين هم نمي تونند فكر كنند كه اصلا آيا دلشون براي خودشون تنگ ميشه يا نه ؟ حالا ببين من و امثال من چقدر از مرحله پرتيم .

    به هر صورت پايان اين دلتنگي و فراق را براتون از خدا آرزو مي كنم . شما هم براي من و امثال من دعا كن بلكه دلمون براي خودمون تنگ بشه !

    يا حق

    سلام دوست بزرگوار.

    سال هاست دنبال پاسخي براي اين سوالم.اما به جواب درستي نرسيدم.