• وبلاگ : سئوالهاي منتظر جواب
  • يادداشت : درد نامه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    جناب منتظر سلام. پس سال نو چي مي شه. ديگه سوال ندارين؟

    راستس سال نويي كه دو تا بهار داشته باشه و بي بهار بمونه مبارك هم داره؟

    زنده باشين.

    يا محمد و يا علي

    بسم الله الرّحمن الرّحيم

    سلام.انشاالله كه خوب و سلامت باشيد.

    " فراق نزديك شده و بازگشت ‏به سوى خداوند است. نزديك است فراخوانده شوم و دعوت حق را اجابت نمايم و من دو چيز گران در ميان شما مى ‏گذارم و مى ‏روم: كتاب خدا و عترتم، و خداوند لطيف و آگاه به من خبر داد كه اين دو هرگز از يكديگر جدا نشوند تا كنار حوض كوثر برمن ‏وارد شوند. پس خوب بينديشيد چگونه با آن دو رفتار خواهيد نمود. "

    دقيقا نميدونم كي روز شهاته حضرت محسن عليه السلام است. اما به احتمال زياد چهارم ربيع الاول روز شهادت هست.

    در اين مورد مطلبي نوشتم. انشاالله مورد رضاي خدا باشد. اگه خواستيد سري بزنيد.

    به چهارده معصوم و تمامي شيعيان اين مصيبت را تسليت عرض ميكنم.

    التماس دعا

    يا علي

    اللهم عجل لوليك الفرج

    سلام خدمت ايزدي بزرگوار

    به اطلاع ميرسانيم پيرو ثبت نام شما در طرح نوروزي ختم قرآن كريم قرائت احزاب شماره 3 و4 از جزء 27 به شما سپرده شد. لذا تا سالروز ميلاد با سعادت حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق (ع) از هر حزب يك نكته قرآني نوشته و براي ما ارسال نماييد تا در وبلاگ « نكته هايي از كتاب مقدس» نوشته شده و در معرض استفاده عموم قرار گيرد.

    با تشكر

    عبدالله

    اللهم عجل لوليك الفرج

    سلام خدمت طه بزرگوار

    به اطلاع ميرسانيم پيرو ثبت نام شما در طرح نوروزي ختم قرآن كريم قرائت احزاب شماره 1 از جزء 1 به شما سپرده شد. لذا تا سالروز ميلاد با سعادت حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق (ع) از هر حزب يك نكته قرآني نوشته و براي ما ارسال نماييد تا در وبلاگ « نكته هايي از كتاب مقدس» نوشته شده و در معرض استفاده عموم قرار گيرد.

    با تشكر

    عبدالله

    *** بنام تو اي قرار هستي ***

    سلام

    باز بهاري فرا رسيد ، تا دگر بار ترانه هاي شادي را بر دل زمين الهام كند و راز شكفتن را بر گوش انسان نجوا نمايد و سرسبزي و نشاط را براي او به ارمغان آورد تا نويدي براي نيكوكاران و اميدي بر قلب منتظران مهدي آل محمد باشد .
    در طليعه شكفتن بهاري در بهار ، با تقارن بهار طبيعت و بهار ربيع الاول ، ديدگانتان بر انوار الهي روشن و حضورتان تا ابديت سبز و پرفروغ باد .
    سال نو مبارك

    سلام از دوستان اقا مصطفي هستي دادا خيلي شوخي بدي بود به خدا خيلي ناراحت شدم زنگ زدم بهش گفت دوستان حتما شوخيشون گل كرده

    دادا خيل بي مزه بود

    پاسخ

    سلام. من ايشونو خوب نميشناسم كسي كه با آيدي خود ايشون اومده بوده و خود رو امير معرفي كرد اين خبر رو داد تو وبلاگشون هم همين پيام نوشته شده بود. اگر خبر جعليه كه پس لعنت بر مردم آزار
    هوالمنتقم..آجرك الله في مصيبتك يا بقيه الله...التماس دعا يازهرا
    دوستان كه فکر ميکنن اين وبلاگ توهين به اسلام هست باور کنيد اين طور نيست. اين وبلاگ 90/. از کتابهاي ديني استفاده شده اگه اين ها رو بي احترامي ميدونيد مقصر كه من نيستم به نويسندگانش ايراد بگيرين وقتي از قران آيه هست از نهج البلاغه يا ساير کتابها مطلب گذاشته ميشه اين چه توهيني هست؟ وقتي سر انساني بريده ميشه / به زن بي احترامي ميشه / کشور ما با اين تمدن به هيچ رسيده و و و و ما بايد چي بگيم؟ اسلام خوب بوده؟ اصلا به ما ربطي نداره که خوب هست يا نه وقتي دين اومد در قدرت فرقي نميکنه چه ديني هر ديني باشه , بايد گفت . بايد گفت اينها حرف خدا نيست.
    گرفتن دموکراسي از يک کشور با هر وسيله ايي با هر ديني اين اجازه رو ميده که در مورد اون چيز و اون دين صحبت و نقد بشه , کشور ما زير استبداد ديني هست و دينشم اسلام. اگه خوبه چرا هيچ کشور مسلماني حرفي براي گفتم نداره و همه بد بخت هستن؟ اين به نظر شما توهين هست؟ شما كه قران خوندين آيات جنايت اون رو هم خوندين وووو تا حالا سر بريدن انساني رو به نام الله ديدين وووو اگه بشه , من فيلمهاي بسياري رو در اين رابطه خواهم گذشت . ما بايد چي بگيم ؟ تنها اسلام اين مشکل رو نداره سالها اروپا با مسيحيت مبارزه کرد تا الان به اينجا رسيده. در تمام اديان هم همين طور هست سوزاندن انسانها به نام خدا و و و و اين قوانين توهين به خدا نيست؟ خدا اين قدر خوب هست و بنده اش رو دوست داره كه هيچ وقت از اين حرف ها نخواهد زد. از کدوم حرفها , بعد از عيد خواهم گفت.

    دوست عزيز من يه چيز ميگم خوب روش فکر کن تمام ادين چه توحيدي و چه غير توحيدي به اندازه ي يک قرص انتي بيوتيک که جان چندين ميليون انسان رو نجات داد , درد انسانها رو کم نکرده ممنونم دوسته من
    سلام عليكم ؛ ضمن تشكر از حضور شما در وبسايت حزب الله مي رزمد ، شهادت امام رضا (ع) را به شما و بازديدكنندگانتان تسليت عرض نموده و برايتان در سال جديد سلامتي و شادابي آرزومنديم 0 در لحظه ي تحويل سال نو ، همه با هم دعا نماييم كه امسال ، سال فرج حضرت وليعصر (عج) باشد 0 ان شاءالله 0 موفق و پيروز باشيد 0 يا حسين
    بنام خدا
    با سلام
    ضمن تسليت سالروز شهادت ثامن الحجج حضرت علي بن موسي الرضا(ع) آغاز سال نو و رجعت دوباره بهار را به شما تبريك عرض مي نمايم .
    هميشه بهاري باشيد .
    به من هم سر بزنيد .
    يا علي مدد